Chaty a chalupy > Blog

Jak komunikuje úspěšný ubytovatel s klienty?

Blog 18. září 2019 - Petr Fix, manažer portálu CS-CHALUPY

Jak komunikuje úspěšný ubytovatel s klienty?

Jak komunikuje úspěšný ubytovatel s klienty?

Při zpracování úspěšnosti jednotlivých prezentací jsme zjistili zarážející fakt. Ze 100 % získaných rezervací / poptávek mnozí ubytovatelé reálně ubytují méně jak 20 % klientů. S tímto výsledkem souvisí skutečnost, že pro klienty je vždy jistější oslovit více ubytovatelů než vsadit "na jednu kartu" (v praxi totiž některý majitel několik dní vůbec neodpoví, některý odpoví, že již má obsazeno a pouze nemá na www ještě termín vyblokovaný apod.). Podle našich dlouhodobých statistik klient poptává nebo rezervuje průměrně až 3 objekty.

Jak takového klienta úspěšný ubytovatelů získá? Jde o jednoduchý trik jak získanou rezervaci proměnit na reálné hosty a získat celkově mnohem více realizovaných pobytů a to i v mimosezóně! Ubytovatelé z nejobsazovanějších objektů nám prozradili, jak to v praxi dělají... Pravidlo úspěchu zní: "Zvedejte telefony, volejte zpět na zmeškané hovory, emailové i sms rezervace a poptávky řešte nejrychleji jak můžete".

Proč? Odpověď je jednoduchá: Protože stejná rezervace / poptávka byla ve stejném čase zaslaná i dalším ubytovatelům. Když budete Vy na místě klienta a na Vaší rezervaci by zareagovalo vstřícně například do několika málo minut několik ubytovatelů... Čekali byste na ty ostatní (kteří se možná neozvou vůbec) a nebo byste si vybrali pobyt z těch co zareagovali vstřícně a hned?

Čím dříve reagujete, tím více rezervací proměníte na skutečné hosty, kteří Vám za pobyt zaplatí (tito spokojení klienti se pak obvykle také rádi vracejí a sami Vás ještě doporučí svým známým). Pokud jste doteď ubytovali jen 20 % ze získaných rezervací, rychlejší a vstřícnou reakcí můžete ubytovat a tím i vydělat až násobně více.

Připojujeme reakci paní ubytovatelky Petry z našeho portálu, se kterou jsme toto téma řešili osobně:

"Předtím jsem měla dojem, že jsou ty rezervace snad vymyšlené, když na moje zprávy nikdo ani nereagoval. V tomto roce jsem si vyzkoušela, že když já reaguji vstřícně a hned, tak také reakce klientů je okamžitá" a dnes paní ubytovatelka uznává: "Když byste si hledali ubytování, chtělo by se Vám odepisovat všem 10 ubytovatelům, které jste již oslovili, když už máte 1 objekt vybraný a ubytování domluvené? Mě rozhodně ne...".

Doporučujeme (a přejeme Vám) spolupráci plnou rychlých a vstřícných reakcí a tím i množství proměněných rezervací na reálné klienty. Váš úspěch je i náš úspěch, my se staráme o to, abychom přivedli na naše portály desítky tisíc klientů každý týden, obsloužit je a ubytovat je již Vaše zásluha.

Děkujeme za spolupráci Vaše CS-CHALUPY

zpět

Přidat NOVÝ OBJEKT + Služby a CENÍK Jsme na Facebooku

Máme něco zlepšit?

Napište správci portálu...